MY LIL BLOG

.... MY NEW LIFE BEGIN....

Wednesday, March 17, 2010

cerita sedih....

lately bnyk sgt benda yang ganggu fikiran aku.. bnyk sgt perkara yang buat aku menangis fikirkan semua ni.. kadang2 aku terfikir kenapa semua ni leh jadi pada aku. benda ni dah acapkali aku ulang tanya.. aku ni xlayak kah untuk orang syang..

semlam aku luahkan segala yang terbuku kat hati aku kat dia.. aku tnya persoalan yang sering kali main kt fikiran aku.. tp jawapanya sama. bila aku buat muka dia akan marah kata aku tak suka keluar dengan dia.. tp macam mana aku nk manis muka if setiap kali keluar msti ada sja benda yang buat aku jadi macam ni.. aku pun tak suka asyik bergaduh. aku benci coz aku yang takut aku yang menangis.. aku menangis bukan nk tagih simpati bukan nk buat muka kesian tapi kadang2 aku tertanya2 salah aku. aku buat untuk dapatkan hak aku.. 1 tahun 9 bulan bagi aku cukup lama.. aku bukan memaksa cuma aku mahu ada ruang dalam hati dia. dia minta aku bersabar.. ya aku bersabar. semalam dia kata aku dah hilang sabar terasa beban dengan semua ni.. if aku dah tak bersabar n rasa beban aku xkan sanggup tunggu selama ni n aku xkan biar orang marah2 aku maki hamum aku berkata macam2 pada aku seolah2 semuanya salah aku..
menampakan aku jahat sgt2 dimata orang. tapi aku diam coz janji dia pada aku. semua ni akan berakhir very soon..

4 month lebh da pun. tapi aku sabar. aku cemburu tgk orang lain yang boleh hapey tnpa ada rsa curiga marah sedih.. aku pun nk macam tu bla tiap kali keluar dengan dia tp msih tak boleh.. dia TERIKAT. mesti ada orang lain yang msg or call dia. dia pula akan buat silent n xjwb n tengok muka aku.. kdg2 aku rsa mcm orang jahat mmg btl mcm apa yang aku dpt msg.. tu juga yang terjadi pada aku. aku sedar aku tak sesempurna mna.. bukan satu keindahan pada dia yang boleh buat dia rsa aku pilihan yang tepat.. tiap apa yang aku lakukan aku fikirkan kesanya.. aku takut buat sesuatu yang akan timbulkan marah dia walaupun aku ada buat tanpa sedar. kadang2 aku xsedar aku dah lakukan sesuatu yang menyakitkan hati dia atau menimbulkan kemarah dia.

aku bercakap mengenai wish aku pada besday aku pada dia.. dia kata jgn risau my wish will become true.. he promised me. suatu yang aku nantikan sekian lama. dia pun skrg tak lama dah kt sini. at least aku harap aku dpt sesuatu yg mampu buat aku rsa tenang, yakin n hapey bila dia jauh dari aku.. tp smpi sekrang aku xdpt.. aku takut takut sgt2. aku bkan memaksa dia cuma mnta dia hentikan semuanya yang membebankan diri dia yang menyakitkan hati dia.. sampai kemarin dia sendri kata dia pun xtau apa ang dia nak. tiap2 hari aku rsa bersalah sebab buat dia rsa letih dengan perangai aku. dia pelu nak beralah dengan perangai aku yang teruk ni..

kadang2 bila aku dengar lagu noktah cinta n lagu cerita sedih ianya betul berkaitan dengan diri aku.. dia selalu kata kat aku sabar tak lama lagi sja semua ni akan stop. mcm lirik lagu cerita sedih BIAR WAKTU ITU, JADI PENAWAR CERITA KITA....

ku mengharapakn sesuatu yang mampu buatkan aku KEMBALI SENYUM...

No comments:

Post a Comment