MY LIL BLOG

.... MY NEW LIFE BEGIN....

Wednesday, March 10, 2010

Listen to your heart...

Listen to your heart...

I know there's something in the wake of your smile
I get a notion from the look in your eyes yeah
You've built a love but that love falls apart
Your little piece of heaven turns to dark

Listen to your heart
When he's calling for you
Listen to your heart
There's nothing else you can do
I don't know where you're going
And I don't know why
But listen to your heart

kadang2 dlm hidup harian kita sering dipenuhi dengan lagu2 yang macm2 jenis.. lirik lagu juga tunjk apa yang dirasakan oleh si pencipta lagu dimana tmpt mereka nk express kan apa yang mereka rasa.. rsa jujur dari hati. mcm lagu Dato Siti Nurhaliza "BIARLAH RAHSIA" tu lagu yg dia cipta untk ceritakan apa yang dia rasa coz dia xmampu nk bersuara lebh dgn kata2.. orang still akan anggp yng bukan2 akan still kritik dia dan macam2 lagi.. jadi lebh baik dia bersuara melalui lagu..

same goes to me.. bagi aku lirik lagu ni mencerminkan apa yang aku rasa coz dah kerap aku bersuara tp sepi sja.. aku xslahkan sesiapa pun. apa yg jadi semua ada makna n hikmahnya. semua juga dari aku. aku selalu fikir knapa semua ni jadi?? knpa ramai sgt yg benci kt aku?? aku ada buat salah.. aku sggup mnta maaf if semua ni boleh stop membuatkan org benci aku..

1 year 9 month... im just wait the moment..

No comments:

Post a Comment