MY LIL BLOG

.... MY NEW LIFE BEGIN....

Wednesday, March 3, 2010

love fake...





Love Fake emm sound like horrible kan.. actually sometime mmg ada love fake dlm hidup kita. but not just love sja boleh jadi fake everything la.. our trust, honesty, believe, our faith our hope sume boleh jadi fake..

orang kata kita jangan paksa diri kita untuk cinta just ikut kalau tu jodoh aku ada la.. just follow the flow. boleh mmg boleh but how about kita sendri yang tak ikut the flow?? kita yang buat diri kita rasa terseksa dan sekaligus menyeksa hidup orang lain??? manusia pemikiran senang.. ckp senang buat senang tp bila nak melakukan sesuatu nk bertanggungjwb semua akan blame pada orang lain..

adalah love is just not about finding the right person but creating a rite relationship?? adakah by creating a rite relationship boleh jamin rasa hapey, rsa bahagia or rsa nikmat org bercinta. how to know u are creating a rite relationship?????? the luv that we have in the beginning will support as a foundation to our love till the end...

love tidak langsung menyusahkan diri kita tetapi diri kita sendri yang menyusahkan.. tp apa yang kita blame?? mungkin rasa appreciate pada diri da makin berkurang. rsa sayang?? bla kita syg seseorang pasti kita takutkan kehilangan dia.. same goes to me. kita akan sentiasa curious n ambk tau je coz kita takut.

im waiting for my besday wish come true... that my Dream.

No comments:

Post a Comment