MY LIL BLOG

.... MY NEW LIFE BEGIN....

Wednesday, October 13, 2010

masih disitu

lama aku tak jenguk kt blog aku sendri... bukan malas tapi tak mahu tgk kenangan2 dlu.. hidup aku hem... masih macam dlu juga. tak pernah berubah. aku ingtkan akan berubah menjadi lebih tenang tetapi sebaliknya yang jadi. malah makin teruk dan menyakitkan. kadang2 aku terfikir juga apa salah atau dosa aku pada dia. apa kesalahan yang besar pernah aku buat sampai aku dilayan macam ni.. seolah2 aku tak ada maruah. maruah aku dibuat macam bola main2. bila aku pandang orang2 yang dekat dengan aku, aku rsa mcam diorang ketawa ja tgk aku. senyum sinis seolah2 tau apa yang berlaku walaupun sememangnya mereka tau apa yang berlaku...
wish aku kini dah tak da erti pun.. aku pun tak boleh mengharap sesuatu yang terlalu berat atau mustahil nak jadi. sesuatu yang aku pernah buat 2 tahun lepas masa. dlu aku terlalu mengharap sesuatu yang baik utk diri aku sendri.. KEBAHAGIAN & KETENANGAN.. tpi sekarang semua tu cuma kenangan utk aku renung kembali. sekarang ni pun aku xtau aku rsa marah sedih sakit hati ke apa.. coz hari2 aku rsakan perkara yang sama. hari2 aku menangis mengenangkan pekara ni... hari2 airmata aku mengalir setiap kali aku terkenang setiap kata2, perbuatan dan juga mesej2 yang aku dapat.. terlalu hina sangat sampai aku dibayangkan bola untuk ditentang2.. Hina sgt ka aku ni?? nk cakap tak boleh dah... nak marah semua akan jadi salah aku.. menangis lagi aku pulak buat drama.. nk marah orang yg bagi sms kt aku yg maki hamun aku yang marah2 aku tak boleh nanti aku juga yang dikata kaco life orang, kaco org lain, bodoh, gila...
Gila.. ya aku gila sebab biar orang maki aku, marah aku, tuduh aku bukan2... aku gila sebab aku diam.. xberani nk balas sebab aku tau apa yang aku akan kena akan dapat if aku balas... yang aku boleh buat diam dan terima saja maki hamun.. terima kuat ..smpi kini aku masih tak sedar yg aku ni xcukp bagus utk dimiliki,disygi.. tak cukup baik utk bersikap jujur pada aku.. xckp sempurna utk buat kta2 aku segalanya tinggalkan dia...
seronok dgr org lain cerita bla dipujuk hingga kerumah, beraya hingga kerumah, bercuti bersma2.. aku??? cuma dpt berangan sja macam tu... sebab aku akan dimarah... akan kna tinggal juga.. aku tak berani nk mnta yang lebih2.. bukan sebab perasaan TAKUT tapi tak sanggup kena mrah hari2 tak sanggup kena maki hari2 tak sanggup kena hina hari2... aku tak sggup memaksa sebab ianya terlalu menyakitkan.. sakit sgt..

MUNGKIN AKU TIDAK CUKUP SEMPURNA & LAYAK UNTUK MEMILIKI HATINYA....

No comments:

Post a Comment