MY LIL BLOG

.... MY NEW LIFE BEGIN....

Thursday, October 28, 2010

Khilafku...

dalam hidup seharian aku cuba mengelak sedaya upaya aku utk menukar mood orang menjadi lain walaupun keadaan aku pun lain. mlm ni apa yg jadi btl2 menyakitkan... aku apa yang mampu buat MENANGIS sja. tu pun yg aku taw buat bagi menunjukan perasaan aku. tapi aku sekat juga sebab xmau menaikkan kemarahan lagi. MENANGIS mungkin tu juga salah satu cara utk buat aku lebh tenang even time aku tengah taip ni pun aku menangis mengenangkan semua ni.

aku sesal sebab aku menaikkan kemarahan dia.. sesuatu perkara yang aku cuba elak sgt2. salah aku yg terlalu ikt perasaan sebab xmau kena marah dengar kena marah aku buat smpai dia btl2 marah. MAAF sesuatu perkataan yg bnyk erti dlm hidup aku. yg aku acapkali dengar dan acapkali ucapkan tapi harini aku terlalu lambt ucapkan kata MAAF hingga menambhkan kemarahan lagi.

gila bodoh babi.... sama sja ngan pompuan lain... macam mana aku elak dari terus terima perkataan ni. im trying to b the best. im trying very hard to avoid frm ruined ur mood im trying n keep trying. i never felt happy if what i have done will me u angry... tak terlintas langsung tak berniat langsung. mungkin aku ni mmg patut dilayan mcam ni kot. tak faham bahasa. aku pun dah xknal dri aku sndri. aku pun xknal jaslinna skrg. suka menyusahkan orang tak pernah faham rasa ssh orang tak pernh hormat rsa penat orang... yg aku ingt diri aku sndri. kongkong hdup orang. kaco hidup orang. sakitkan hati orang.. memaksa orang.. pentingkan diri sendri.. tamak..

aku rindu mak... aku nak peluk mak.. dengan sapa lagi aku nk menangis skrg.. mak, ina leth mak.. ina terlalu teruk utk org mak. knpa ina selalu menyakitkan hati orang kenapa inia selalu menyusahkan orang mak???


kalau aku tak bangun esok hari pun aku lega sebab aku dah menangis... KU MEMOHON MAAF ATAS SEGALA KHILAFKU..

1 comment: