MY LIL BLOG

.... MY NEW LIFE BEGIN....

Thursday, February 11, 2010

semalam, harini dan esok....




pagi yang menyenangkan walaupun a little bit serabut. banyk kerja nak kena buat. bos cuti.. my big brother pun xdak da kt ofc. huhuhuhu sedih sgt2....

kenapa makin hari hati aku makin tak senang.. bla masa tu nk tiba?? bla masa yang akan membuatkan hati aku tak runsing lagi, aku tak nangis lagi?? blaaaaa?? aku dah macam orang ketiga. tgk semua ni yang berlaku. tak boleh nk buat apa langsung.. aku org ketiga yang hanya boleh melihat semua ni berlaku coz takut untuk berbuat sesuatu takut untk buatkan orang tersayang ada masalah... the truth 4 me never been revealed eventhough i really want it since we know each other. but i dun know when is the time will come.. when i promise to be sabar itu yang i pegang.. until time come.

perasaan sayang tu is MORE THAN WORDS can say.. everyday kita boleh kta sayang, luv u dear .. tp dari hati kita akan rasa. but i happy when get it everyday..

but dear i want u to know that I REALLY LOVE U... sincerely from bottom of my heart.
hope what i wish will be my special birthday present that i ever had..

No comments:

Post a Comment