MY LIL BLOG

.... MY NEW LIFE BEGIN....

Wednesday, February 17, 2010

hati batu.....

hidup aku sekarang hari2 berlalu macam tu saja.. hapey sedih confius marah semua ada. kadang2 aku xfaham dengan diri aku sndri... kenapa la aku suka buat orang marah. suka menyakitkan hati insan yang aku syg.. aku berniat ka?? emm selalu menyusahkan orang. xhbis2.. jahat sgt kan aku ni.

hati aku dah jadi macam batu.. keras je. nk marah pun xboleh.. nk hapey pun tak boleh. apa yang aku mampu cuma menangis. menangis bukan untk tagih simpati tp menangis coz xfahm dgn dri sndri yg tak sudah2 menyusahkan, menyakitkan dan buat orang marah.

kdg2 hdup ni penuh dgn dugaan yang kita sendri ssh nk tafsir.. apa yang dirancang apa yang diimpi semua boleh hilang dlm sekelip mata.. walau mcam mn kita rancang pun msti ada yang lain.. tp kita still boleh berusaha.. nk berubah semua bermula dengan niat.

rasa syg dan cinta tu juga sgt2 complicated dan subjective.. semua boleh je kta lafaz dari mulut tp hati lain.. dari mata pun da cukup menjelaskan segalanya.. sakitkan jadi org lain dlm hidup insan yang kita syg.. biarpun berada disisi tp fikirannya ditmpt lain.. aku hanya mampu buat satu saja perkara... BERSABAR.. itu janji aku.. melihat hanya dari jauh.

aku juga ingin ada merasa RASA BAHAGIA tu...

No comments:

Post a Comment